En start...

Hejsan, ännu en musikblogg uppe, jag vet, det finns massvis. En hel del är rätt bra, andra inte.
Men vad är det som hindrar mig att göra ett försök, sprida ut mina tankar och tycken till musiken, vilket är en del av mitt liv, säkert ditt med. Som ni ser så är jag bara ute i amatörstadiet i design, jag ska lägga mer tid på designen, absolut.

Men jag hoppas att denna blogg ger mig mer inspiration till att hitta mer ny musik än vad jag vågar.
Jag hoppas på mycket tips och mycket respons, inom en någerlunda snar framtid.
Vill bara säga hej inför starten.

Här kommer ni få läsa skivrecensioner, musiktips och mina personliga funderingar, en musikblogg kort och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0